המרפאה נועדה להעניק לכם, המטופלים, מערך תמיכה מלא לצרכי בחירת עדשה לפני ניתוח קטרקט, מדידות וחישובים של מקרים מורכבים כגון: פתלוגיות בקרנית, מיופיה או היפראופיה גבוהים, חישובי עדשות טוריות ומולטיפוקליות לפני ניתוח קטרקט.
שירותי המרפאה
צוות המרפאה:
צוות המרפאה מקצועי ובעל ידע רב וניסיון בתחום.
אחראית השירות הינה ד"ר רותי סלע, רופאה בכירה מומחית במחלות קרנית וקטרקט.
הבדיקה מבוצעת ע"י ערן שמש אופטומטריסט מומחה בתחום התאמת עדשות בניתוח קטרקט וביצוע מדידות וחישובים.
עדשות פרימיום הן עדשות בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרות להפחית באופן מירבי את הצורך בתיקון אופטי לאחר ניתוח קטרקט.
אילו סוגים של עדשות פרימיום ישנם כיום?
העדשות הרגילות המושתלות כיום במהלך ניתוח קטרקט הן עדשות בעלות מוקד אופטי אחד ומאפשרות ראיה טובה אחרי הניתוח. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם בכדי לראות ברור יותר למרחקים ולצרכים שונים (קריאה, עבודה מול מחשב, נהיגה וכדומה), יש צורך להיעזר במשקפיים או בעדשות מגע לאחר הניתוח. בשנים האחרונות פותחו עדשות מיוחדות המושתלות בעין בזמן ניתוח קטרקט ומפחיתות את התלות במשקפיים. השכיחות של ניתוחים עם השתלת עדשות מיוחדות עולה בארץ ובעולם, ויותר אנשים דורשים ומשיגים תוצאות ראיה משופרות, המפחיתות את התלות במשקפיים לאחר ניתוח קטרקט. עם זאת השירות אינו נכלל בסל הבריאות.
מהן עדשות מולטיפוקל?
עדשות מולטיפוקל הן עדשות המאפשרות ראיה חדה הן לקרוב והן לרחוק בו זמנית ומאפשרות להפחית את הצורך במשקפיים אחרי הניתוח.
שתי דקות על עדשות מולטיפוקל:
עדשות טוריות (עדשות המתקנות צילינדר)
עדשות אלה מאפשרות ראיה חדה ללא צורך במשקפיים גם למטופלים הסובלים מאסטיגמציה/ צילינדר. עדשות אלו תורמות לרמת שביעות רצון גבוהה בקרב המטופלים ולהפחתת התלות במשקפיים לאחר הניתוח. התאמת העדשה נעשית על סמך חישוב מדויק באמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם.
שתי דקות על עדשות טוריות:
1. הפניה למרפאת פרימיום תתבצע על ידי רופא/ה המנתח/ת לאחר בדיקת המטופלים ובהתאם לצרכים הראיתיים האישיים של כל מטופל
2. צוות המזכירות ייצור קשר לתיאום התור
3. לאחר ביצוע הבדיקות יבוצעו חישובים במחשבונים המתקדמים ביותר
4. פענוח עם המלצה פרטנית ישלח על ידי צוות המרפאה ואחראית השירות ישירות אל הרופא/ה המפנה
|
![]() |
לקוח/ה יקר/ה לבקשתך, אנו מצרפים את רשימת הרופאים של medica נשמח לעמוד לשירותך במוקד שירות לקוחות בטלפון 2147* או באמצעות פנייה במייל [email protected] |
תחומי עיסוק | התמחות | שם הרופא, תפקיד, בית חולים | 'מס |
|
|
|
1 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
2 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
3 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
4 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
5 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
6 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
7 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
8 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
9 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
10 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
11 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
12 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
13 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
14 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
15 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
16 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
17 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
18 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
19 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
20 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
21 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
22 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
23 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
24 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
25 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
26 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
27 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
28 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
29 | |||||||||||||||||||||||
|
|
|
30 |
,בברכת בריאות איתנה |
medica |
מוקד שירות לקוחות בטלפון 2147* או באמצעות פנייה במייל [email protected] |
www.nara.co.il |